2013. december 24., kedd

Diótorta


Nagyon szeretem Farkas Vilmos blogját, nagyon jó, hogy vannak videóreceptjei is, amiken megmutat mindent, így egyszerűen elronthatatlan!
És mivel az idén a dióból sosem elég elvet követem, így készítettem karácsonyra tőle egy diótortát :) 
Nagyon jól sikerült a receptje alapján a piskótám, ezentúl csak ezt fogom használni tortákhoz! :) És a torta...eszméletlenül finom lett! :) 
A belsejét is megpróbálom majd lefotózni, ha felvágtam :)


Hozzávalók:

Piskóta:

-       8 db tojás
-       13 dkg liszt (nálam ch csökk)
-       3 dkg darált dió
-       16 dkg cukor (nálam xilit)
-       1 csipet őrölt fahéj
-       1 narancs reszelt héja

Diókrém:

-       230 ml tej
-       25 dkg cukor (nekem 20 dkg xilit volt, de így is édes volt nekem)
-       3 dkg kukoricakeményítő
-       1 vanília rúd
-       15 dkg darált dió
-       30 dkg vaj (nem margarin)
-       10 dkg fehércsokoládé (én ezt kihagytam)

Elkészítés:
Itt van Vilmos bejegyzése, amiben van egy videórecept , valamint a piskótához is van, feleslegesen nem írom le, mert nagyon jól bemutatja.


Belülről



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése