2013. november 3., vasárnap

Paradicsomos- tejszínes sertésragu maradék sült húsból

A maradék sült húsból, amit már nem eszünk meg, pár perc alatt egy teljesen új ételt varázsolhatunk. Az én esetemben most gombás- sajtos sült hús maradt (csak frissen szeretem a sült húst), így azt dobtam fel egy kis sűrített paradicsommal és tejszínnel. Tényleg pár perc alatt készen van, és egy teljesen új ételt szolgálhatunk fel a családnak.




Hozzávalók:


-       2 nagyobb szelet maradék sült hús
-       1 dl főzőtejszín
-       1 dl tej
-      
-       fekete bors
-       1 fej lilahagyma
-       3-4 tk. sűrített paradicsom
  



Elkészítés:
A maradék sült húst felszeleteljük, majd félretesszük. 
Nekem most gombás- sajtos sült hús volt az, amiből készítettem, így plusz ízt adott neki a gomba és a sajt is, de teljesen jó hozzá a sima sült hús is. 
A lilahagymát félbe vágtam és vékonyan felkarikáztam. Pici olajon megfonnyasztottam, majd rátettem a hússzeleteket. 
Pirítottam picit, majd hozzáadtam a sűrített paradicsomot és a tejszínt is. 
Jól elkevertem, sóztam, borsoztam, majd tejjel kicsit felhúztam. 
Pár percet hagytam így rotyogni, és el is készült.
Most burgonyagombócot készítettem mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése