2013. szeptember 5., csütörtök

"Parasztreggeli"



Egy igazi férfias reggelit (vagy vacsorát) hoztam, amit nem én készítettem, ez a párom "specialitása" Én nem vagyok oda az ilyen súlyos reggelikért, sem pedig vacsorákért, de gondoltam, megosztom veletek, hátha valakinek megtetszik :)

 
Hozzávalók:

-       10 dkg füstölt szalonna
-       10 dkg kolbász (csípős is lehet)
-       2 db burgonya megfőzve, felkockázva
-       1 csokor újhagyma
-       1 db vöröshagyma
-       fél tv paprika
-       fél pritamin paprika
-       4 db tojás
-       1 nagy paradicsom, vagy 1 marék koktélparadicsom
-      
-       fekete bors

Elkészítés:
A burgonyát meghámozzuk, felkockázzuk és megfőzzük. 
Kis olajon lepirítjuk a felszeletelt kolbászt és szalonnát, erre mehet a vörös- illetve az újhagyma. 
Üvegesre pirítjuk a hagymát, majd mehet rá a kétféle paprika és paradicsom. 
Ezekkel is átforgatjuk pár percig, aztán mehet bele a főtt burgonya is. 
Alaposan átforgatjuk, majd mehet rá az előzőleg felvert 4 tojás, sózzuk, borsozzuk és tálalhatunk is. 
Ez egy igazán laktató reggeli vagy vacsora egy éhes férfiembernek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése