2013. június 23., vasárnap

Kukoricás sertéshús



Ez az étel készült a 9. Blogkóstoló játékra, aminek ezúttal Rubin volt a házigazdája. Ezúttal Konyhavirtuóz konyhájába látogathattam el, őt kaptam a sorsoláson, onnan választottam ezt a receptet. Nem bántam meg, nagyon nagyon finom lett, biztosan fogok még ilyet csinálni! :) Annyit változtattam csak rajta, hogy nála csirkemellel készült, én azt annyira nem szeretem, így inkább sertéshússal készítettem el.
Nagyon egyszerű, nem kell vele sokat bajlódni és finom is! :)


Hozzávalók:

-          szeletelt sertés- vagy csirkehús
-          12 dkg kukorica
-          1 nagy fej lilahagyma
-          1 kisebb pritamin paprika
-          10-15 dkg sajt (füstölt is jó)
-         
-          fekete bors
-          mustár
-          pici olaj

Elkészítés:
A szeletelt húsokat sózzuk, borsozzuk, majd bekenjük mustárral. 
Állni hagyjuk egy kicsit, hogy jól átjárják a fűszerek. Ezt akár előző este is megcsinálhatjuk. 
A pritamin paprikát akkora kockákra vágjuk, mint a kukorica. A sajtot szintén, bár én inkább csak ráreszeltem. 
A lilahagymát félbe vágjuk, majd vékony szeletekre vágjuk. 
A húsokat pici olajon megpirítjuk, majd áttesszük őket egy tepsibe, ahol a tetejükre halmozzuk a kukoricás paprikás keveréket, majd ráreszeljük a sajtot és mehet is a sütőbe addig, amíg a sajt meg nem pirul a tetején.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése