2013. január 7., hétfő

Gyümölcssaláta mézzel, fahéjjal és egy pici gyömbérrel


Az egyszerű gyümölcssalikat is fel lehet dobni, sőőt, néha muszáj, hogy nem legyen olyan egyhangú. Decemberben, az adventi vásárban rátaláltam egy nagyon szuper kis bódéra, ahol termelői mézet és egyéb más finomságokat árult egy házaspár. Ott fedeztem fel ezt az irtózatosan finom narancsos akácmézet, amiből azóta már a már a második üveggel vettem :) Mivel egy ideje beteg vagyok, ilyenkor még több gyümölcsöt és zöldséget próbálok magamba tömni, mint egyébként, ezért a szokásos gyümölcssalátámat fel kellett dobnom valamivel :) Így gondoltam egyet, és körülnéztem, mit találok itthon hozzá :)


Hozzávalók:
-       1 banán
-       1 körte
-       1 alma
-       2 mandarin
-       1 narancs
-       3 kivi
-       méz (nálam narancsos akácméz)
-       őrölt fahéj
-       pici őrölt gyömbér

Elkészítés:
A gyümölcsöket meghámozzuk, eldaraboljuk, gerezdekre szedjük, majd szórunk rá őrölt fahéjat, egy nagyon nagyon pici őrölt gyömbért, csorgatunk rá mézet, és már kész is van egy nagy adag vitaminbomba :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése