2012. december 23., vasárnap

Raffaello golyók


Nagyon régen csináltam már Raffaello golyót, és amikor megláttam Rozmaring és csokoládé blogján, úgy döntöttem, épp itt az ideje, hogy csináljak, így ki is próbáltam a receptjét. Csak annyit változtattam a recepten, hogy kókuszcukorral készült. Hát mit is mondjak...:) Nem csalódtam, sőőőőt...Eszméletlen finom lett, csak kevés...:) Azt hiszem, ebből rögtön tripla adagot kellett volna csinálnom, és ezt ajánlom mindenkinek, aki még meg szeretné csinálni :) Nagyon gyorsan megvan és ajándéknak is kiváló!

 
Hozzávalók: (kb. 18 db- hoz)
-       10 dkg kókusztejpor
-       2 és fél ek. kókuszcukor
-       2 és fél ek. kókuszreszelék
-       4 cl víz
-       5 dkg vaj (a margarin nem jó)
-       forgatáshoz kókuszreszelék
-       egész mandula (hántolt)

Elkészítés:
A vajat mikróban felolvasztjuk. 
A vizet a kókuszcukorral együtt egy kis edényben felmelegítjük, ez csak azért fontos, hogy a cukor elolvadjon. 
A kókuszt összekeverjük a kókusztejporral, és ahogy kihűlt a vaj és a cukros víz, összekeverjük az egészet. 
Legalább 2 órára betesszük a hűtőbe, hogy összeálljon a massza. 
Golyókat formázunk belőle, mindegyik közepébe nyomunk egy egész mandulát, majd kókuszreszelékbe forgatjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése