2012. október 7., vasárnap

Csirkehúsos saláta

Egyszerű és könnyű saláta ebédre vagy akár vacsorára.


Hozzávalók:
Hús:
-          7 csirkecomb
-          3 gerezd fokhagyma
-         
-          fekete bors

A csirkecombokat sózzuk, borsozzuk, szeletelünk rá fokhagymát, majd betesszük egy tepsibe őket, lefóliázzuk és irány a sütő. 
Amikor elkészültek, leszedjük a húst a csontról, szétszedegetjük a húsokat falatnyi darabokra, majd aki még fűszeresebben szeretné, átpiríthatja egy serpenyőben a húsdarabokat. 
Én most átpirítottam, szórtam rá egy kis gyros fűszerkeveréket (cukormentes) és curry fűszerkeveréket, valamint 2 gerezd fokhagymát ráreszeltem.

Salátához:
Bármilyen általunk kedvelt zöldség. Nálam a következő volt benne:
-          ¼ fej káposzta
-          fél kígyóuborka
-          1 fej lilahagyma
-          1 kápia paprika
-          1 paradicsom
-          pár levél jégsaláta


Öntethez:
Ugyanazt az öntetet készítettem el, mint a zöldséges tekercsnél.
Egy 2 dl- es pohár volt a mérő nálam.
-          1 pohár natúr joghurt
-          1 pohár majonéz (cukormentes)
-          1 kovászos uborka lereszelve
-          pici só
-          folyékony édesítő
-          kis fekete bors
-          kis bazsalikom
-          ízlés szerint kapor 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése