2012. augusztus 5., vasárnap

Citromos- csokis muffin



 Hozzávalók: (12 db- hoz)
-          20 dkg liszt (nálam ch csökkentett)
-          fél zacskó sütőpor
-          fél kk. szódabikarbóna
-          csipet só
-          3 citrom
-          2 tojás
-          15 dkg vaj vagy margarin
-          kb. 15-20 dkg porédesítő
-          1 kis pohár natúr joghurt
-          Cukormentes csoki darabok


Elkészítés:
Előmelegítjük a sütőt. 
Egy tálban összekeverjük a száraz hozzávalókat: lisztet, sót, sütőport, szódabikarbónát. 
A citromokat megmossuk, lereszeljük a héjukat, és 2 citromnak kifacsarjuk a levét. 
A vajat mikróban felolvasztjuk. 
A tojásokat a porédesítővel habosra verjük, majd fokozatosan adagoljuk hozzá a lisztes keveréket, a natúr joghurtot, a facsart citromléből 4 evőkanálnyit, a reszelt citromhéjat, és végül az olvasztott vajat. 
Muffin sütőforma híján én dupla papírba adagoltam a masszát, elosztottam 12 felé. Nyomkodjunk a masszába csoki darabokat, majd tegyük be a sütőbe. 
20-25 perc alatt megsül. 
Én hagytam egy pici citromhéjat, összekevertem porédesítővel, ici- pici citromlével és ezt a mázat kentem pár db muffin tetejére, így is nagyon finom, de nyugodtan el lehet hagyni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése